Z myślą o promocji bezpiecznej praktyki za kierownicą, LINK4, ceniony ubezpieczyciel, zapoczątkował innowacyjną kampanię marketingową. Kampania, która rozpoczęła się 12 stycznia, ma na celu zwrócić uwagę kierowców na znaczenie ostrożnej oraz przepisowej jazdy, nie tylko dla ich własnego bezpieczeństwa, ale również dla korzyści finansowych związanych z niższymi składkami ubezpieczeniowymi.
W ramach nowego podejścia marketingowego, LINK4 ma zamiar docenić i nagradzać kierowców za ich odpowiedzialne zachowanie na drodze. Tym samym firma dąży do zmniejszenia liczby wypadków drogowych i promowania bezpieczeństwa wśród społeczności kierowców. Ścieżka dźwiękowa kampanii to utwór „Ballada 07” autorstwa Włodzimierza Korcza, dobrze znany miłośnikom polskiego kina z pamiętnego serialu telewizyjnego.
Kampania jest częścią szerszego zaangażowania LINK4 w poprawę bezpieczeństwa na drogach. Jak wyjaśnia Mikołaj Ciaś, wiceprezes firmy, jako renomowane polskie Towarzystwo Ubezpieczeniowe, LINK4 czuje się zobowiązane do wpływania na poprawę warunków bezpieczeństwa na drogach i świadomego podkreślania korzyści finansowych płynących z przestrzegania przepisów drogowych.
Ciaś dodał również, że LINK4 od miesięcy aktywnie komunikuje się z rynkiem, prezentując dowody na to, że firma stawia na jakość swoich produktów. Ofertę kieruje do odpowiedzialnych kierowców, proponując im atrakcyjne ubezpieczenia w konkurencyjnych cenach, co przekłada się na rentowny model biznesowy dla wszystkich ich partnerów handlowych.