Rozgrzewający do czerwoności klimat Nowego Orleanu i jego charakterystyczne dźwięki przeniesione bezpośrednio z ulic Luizjany, pojawią się nad polskim morzem jeszcze przed końcem obecnego roku. To za sprawą Popeyes, amerykańskiej sieci fast-food, która planuje ekspansję swojej działalności na terenie Polski. Następna restauracja zostanie otwarta w nadmorskim mieście Gdynia, dokładnie w miejscowym Centrum Handlowym Riviera.
Popeyes już zdążył zadomowić się w sercach mieszkańców czterech polskich miast, a ostatnio wprowadził swoje wyjątkowe smaki do Poznania. Po spektakularnym debiucie w stolicy Wielkopolski, przyszedł czas na kolejne miasto – Gdynię! Już niedługo mieszkańcy tego rejonu będą mogli cieszyć się niepowtarzalnym smakiem świeżo marynowanego przez 12 godzin kurczaka, chrupiącą panierką, różnorodnymi dodatkami oraz intensywnymi przyprawami prosto z Luizjany – specjalnością, która zdobyła sympatię milionów smakoszy na całym globie.
– Zauważyliśmy ogromne zainteresowanie naszą marką na Pomorzu. To właśnie od mieszkańców Trójmiasta otrzymywaliśmy najwięcej pytań dotyczących otwarcia nowych lokali. Z radością możemy więc teraz oficjalnie ogłosić – zawijamy do kolejnego portu! Gdynia, już niedługo otworzymy dla was nasze drzwi! – mówi Kamila Węcka, Manager ds. Marketingu w Popeyes Polska.
Popeyes powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie, stan Luizjana, USA. Sieć szybko zdobyła uznanie gości zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na całym świecie, stając się jednym z największych graczy w branży barów szybkiej obsługi. Aktualnie w Polsce funkcjonują już lokale Popeyes we Wrocławiu, Szczecinie oraz trzy w Warszawie.